piątek, 2 maja 2014

Motywacja dla Audrey

Kochani,
Audrey ostatnio brakuje motywacji i chęci do pisania SHADOW. Napisałabym "ZRÓBCIE TUTAJ HAŁAS",no ale niestety.. nie macie takiej możliwości i nie jesteśmy na koncercie.
Mam więc inny pomysł; każdy oddany czytelnik niech w komentarzu umieści dwa przekonujące argumenty, dlaczego Audrey powinna pisać dalej.
Za najlepszą odpowiedź czeka jakaś nagroda; oczywiście nie jakaś wielka typu samochód, laptop, czy telefon.. drobna, ale sądzę, że miła. Postarajcie się i uznajcie to za zabawę. Powodzenia.

PS.Dobija ją również fakt, że są osoby, które czytają, a nie komentują tego, więc super, ekstra, fajnie byłoby.. gdyby to się zmieniło. "Tej" dziewczynie naprawdę zależy na waszych szczerych opiniach i odczuciach, co do danego rozdziału.
Elise

23 komentarze:

  1. 1. MUSISZ pisać dalej, ponieważ uwielbiam z Tobą spędzać w ten sposób czas, kiedy to próbujemy wykminić, co mogłoby być dalej. Dawno nie słyszałam "dobra, muszę zrobić korektę" :(
    2. Masz niesamowitą pasję do pisania, niesamowite pomysły, niesamowitą wyobraźnię i niesamowity pomysł na ciąg dalszy, a to się nie może "zmarnować"

    BUŹKA

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Prosze Cię, pisze dalej to ff, nie zawsze komentuje rozdziały i za to przepraszam ale nie mam za dużo czasu ;/ ale uwielbiam czytać Twoje ff, to w jaki sposób piszesz jest... takie magiczne.
    2. Nie możesz przestać pisać to ff, to by była zbrodnia przestać pisać tak cudowne opowiadanie i nawet nie dotrwać do końca! Masz wielki talent do pisania i wykorzystaj go nawet jeżeli tylko garstka osób miała by to czytać, piszesz to dla siebie i dla zabawy, nie zawsze rozdział musi być na czas, czasem warto poczekać dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możesz zaprzepaścić tego co kochasz robić. Myślę że skoro tworzysz historię to lubisz pisać i sprawia ci to przyjemność. A skoro to jest twoja odskocznia to nie pozwól żeby cię to opuściło. Ja sama stracilalam wiele rzeczy i ludzi którzy dawali mi szczescue i dlatego próbuje namawiać żeby inni nie poddawali się. Błagam rób to co robilas i nie dawaj się bo najważniejsze jest to żeby cieszyć się najdrobniejszymi rzeczami i dawać radość innym. A ty swoimi pomysłami ewidentnie ja dajesz. Swoją droga czy to nie jest niesamowite że potrafisz wywoływać uśmiechy i łzy u tylu ludzi?? Zastanów się nad tym i nie pozwól żeby ci cokolwiek odebrano.

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwwww słonko, proszę pisz dalej to fanfiction, bo po pierwsze Twoja historia jest inna, wyjątkowa i niepowtarzalna. Masz niezwykły talent do kreowania historii, mieszania, ale i łączenia wszystkiego w spójną całość. Poza tym...Twój styl! Dziewczyno! Naprawdę, kocham sposób w jaki piszesz. Zawsze strasznie cieszę się z nowego rozdziału i nie mogę doczekać się kontynuacji! Wiesz, jak wywołać uśmiech na twarzach czytelników, a po każdym kolejnym poście mam Cię ochotę zabić za zakończenie :D Nie rezygnuj, jesteśmy z Tobą i doceniamy to, co robisz :)
    Pozdro!
    Lexi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, nie jestem doba w takich rzeczach, ale może coś sensownego mi z tego wyjdzie :P

    Cóż...z tym opowiadaniem jestem w sumie od samego początku i jest to naprawdę świetne opowiadanie. Takie które ma sens, które jest rzeczywiste. Można się wczuć w rolę, serio :)
    Przeżywam niektóre rozdziały jak bakteria rewolucję!

    Zawsze czekam z niecierpliwością na nowy rozdział. Jestem bardzo ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterów. Więc pisz dziewczyno bo masz ogromny talent do tego :)

    Kocham! <3

    @ameneris

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze jestem beznadziejna w takich rzeczach, ale moze dam rade:D
    1. nie kończ pisać tego ff.. masz ogromny talent do pisania, zawsze umiesz szczegółowo opisać ich emocje, odczucia, uczucia..to co się u nich dzieje..nie raz mam wrażenie że jestem tam, obok bohaterów. umiem się wczuć w tą historię w jak mało którą :* umiesz jak mało kto wywołać uśmiech, łzy, te wszystkie emocje u czytelników..ja mam tylko przy Twoim opowiadaniu takie coś, że ujawniają się u mnie emocje, które ukazują się u bohaterów .. no i myślę nie warto zaprzepaścić takiego talentu jaki masz

    2. robisz to co kochasz..jak piszesz możesz oderwać się od rzeczywistości, od problemów ... i tego też myślę że nie warto tracić .. oprócz tego masz wiele wspaniałych czytelniczek, które czekają tylko aż pojawi się nowy rozdział, które również jak ja zakochały się w tej historii, w Twoim stylu pisania.. ja w sumie jestem od początku tej historii z Tobą.. i od początku wiedziałam że to będzie coś niezwykłego..do teraz co kilka dni sprawdzam czy coś pojawiło się na blogu.. moim zdaniem nie warto tracić tego wszystkiego <3

    <3
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie przemowy i wgl zawsze źle mi wychodzą ale postaram sie napisać coś z sensem... ☺
    To tak :

    1. Nie możesz przestać tego ff ! Przecież gdybyś przestała to ja bym nie wiem co zrobiła. Uwielbiam ciebie i to opowiadanie.
    Szczerze powiem że nie przepadam zbytnio za Bieberem nie jestem jego fanką ale jak czytam twoje opowiadanie to po prostu nie mogę sie oderwać. Potrafię w ciągu jednego dna parę razy sprawdzić czy dodałaś rozdział i jak tylko mogę to komentuję.

    2. Wiem że takie pisanie opowiadań jest naprawdę ciężkie bo sama piszę ale jak zobaczy się wyświetlenia i komentarze to od razu robi sie ciepło na serduszku. Tobie pewnie też się robi ciepło na twoim malutkim serduszku i wiem że gdybyś przestała teraz pisać to było by to dla ciebie ciężkie i trudne... Dlatego pisz opowiadanie dalej nie dla nas ale dla samej siebie..

    3. Jest wiele osób które cię kochają i kochają Justina i Amandę.. Ja osobiście zakochałam się w tym opowiadaniu od pierwszego rozdziału. Ja spojrzałam na bohaterów a już wiedziałam ża to będzie super sprawa. Razem z tym opowiadaniem potrafiłam śmiać sie, płakać i przeżywałam wszystko razem z bohaterami. Chyba czasem z zbyt bardzo się wkręcałam haha...

    PROSZĘ NIE PRZESTAWAJ PISAĆ OPOWIADANIA !!
    KOCHAM CIĘ KOCHANA ♥ ♥

    Dobra trochę się rozpisałam i wyszło mi to lepiej niż myślałam... haha ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze musisz pisać dalej,ponieważ dajesz ogromną radość swoim czytelnikom każdym nawet najkrótszym rozdziałem.
    A po drugie to opowiadanie jest cudowne i bardz bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo chciałabym poznać dalsze losy bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Ty moja... ♥
    Naprawdę się załamię psychicznie jeżeli przestaniesz pisać Shadow'a hah
    A tak naprawdę to powinnaś pisać jeżeli to jest Twoja pasja, jeżeli to jest to co kochasz. Czytałam to i Twoje wiersze i obie te rzeczy przekazują tyle uczuć..emocji.. po prostu jest to nie do opisania.
    Shadow ma swoje miejsce w moim serduszku i dziękuję za tak wspaniałe opowiadanie ♥
    Twoja @vampjay (Marina ;*)
    #ilysm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam sie do Mariny XD

      Sandra skarbie masz niesamowity talent ;d
      Potrafisz w czytelniku wzbudzić tyle skrajnych emocji,że sobie tego nie wyobrażasz ;d
      Kocham jak piszesz i jestem strasznie zżyta z bohaterami tego ff i bardzo by mi tego brakowało...
      Kocham Cie <3
      @scute4

      Usuń
  10. Powinnas pisac to opowiadanie poniewaz:
    1.Wiele osob sie do niego przywiazalo:) ( np. Taka ja)
    2.Idzie Ci to świetnie i szkoda by bylo gdybys zaprzestala:(
    3.Nanana jestem(pewnie nie tylko ja) ciekawa dalszych losow Justina i Amy
    4.Radosc kiedy dodajesz rozdzial jest niewyobrazalna;)))
    Takze, bylo by przykro gdybys zaprzestala pisania:(( Pozdrawiam, życze weny:*
    @xweeper

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz kochana bo masz do tego talent i przede wszystkim to lubisz! No i masz odbiorców <3

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Musisz pisać dalej, ponieważ masz wielki talent i pasję do tego, co robisz i powinnaś dalej się rozwijać, nie patrząc na liczbę komentarzy. Pisz dla siebie, dla własnej przyjemności i dla tych, którym zależy na tym opowiadaniu.

    2.Historia jest bardzo ciekawa i fajnie można by ją skończyć, więc nie warto tego porzucać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak naprawdę to nie mam za wiele do napisania, bo inni już ładnie wypisali argumenty. Przyznam się, że dawno nie czytałam tego ff, po prostu czasu i siły nie miałam. Jak widziałam powiadomienie na tt o kolejnym rozdziale od razu pojawiał się uśmiech na mojej twarzy bo wiedziałam, że będę miała dużo do nadrobienia w wolnym czasie, nie bd się nudzić xD Uwielbiam czytać twoje ff, teraz mam w końcu luz i pozwoliłam wejść sobie i wiesz co? nadrobiłam wszystko, jest po 4 a ja staram się napisać w miarę sensownie byś nie kończyła pisać. Proszę cię abyś kontynuowała pisanie, nie jest ważne czy wstawisz na czas czy nie, ważne by było. Czytając komentarze swoich czytelników powinnaś zauważyć, jak bardzo zależy im byś nie przerywała, nie przejmuj się ilością komentarzy, pisz dla siebie,dla przyjemności i dla tych oddanych czytelników, których na pewno jest nie mało. Nie poddawaj się jeśli naprawdę to lubisz. Ja z przyjemnością będę tu zaglądać <3 Może nie codziennie jak niektórzy,ponieważ nie jestem w stanie, ale będę :) Mam nadzieję, że podejmiesz tą właściwą decyzje ;) ~ ilysm_Jussstin

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Powinnaś rozwijać swój talenr bo naprawde to jest cudwone!
    2. Dajesz radosc nam gdy to czytamy♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem jak trudne jest pisanie opowiadania, a zwłaszcza gdy się ma małą liczbę czytelników.. Natomiast tu to nie występuje Audrey. Masz wielu oddanych czytelników, którzy zaglądają tu każdego dnia po to by poznać nowe losy Jusa & Amy .. Fakt, komentarze są ważne, ponieważ dzięki nim poznajesz ich opinie, ale nie każdy może je zostawić, nie każdy ma czas na napisanie. Ja rozdziały przeważnie czytam w szkole podczas luźnych lekcji bądź przerw.. Uwielbiam Twojego bloga, Twoje opowiadanie.. Myślę, że nie powinnaś się zniechęcać poprzez mniejszą ilość komentarzy. :)
    Jakby nie było to opowiadanie stało się częścią Ciebie.. Pisząc je wyrażasz swoje emocje, myśli.. Potrafisz sprawić, iż ja odczuwam wszystko to co dani bohaterowie. :)
    Oczywiście, wybór należy do Ciebie co zrobisz dalej, jednak mam wielką nadzieję, że kontynuujesz pisanie i dasz wszystkim czytelnikom wielką radość z możliwości poznania ciągu dalszego. :)

    Twoja wierna czytelniczka Natalia.
    #love #Audrey

    oxxox

    OdpowiedzUsuń
  16. Audrey, prosimy nie zostawiaj nas. Świetnie piszesz, masz świetne pomysły i potrafisz je ubierać w słowa. Prosimy, nie zostawiaj nas bo twoje opowiadanie niejednokrotnie poprawiało mi humor. Potrafiłam czytać je nawet w środku nocy, i zawsze z takim samym zaciekawieniem. Prosiimy nie zostawiaj nas, bo bez ciebie kto będzie nam poprawiał humory? :( Kochamy cię Audrey ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zostawiaj nas, proszę. To opowiadanie jest ubarwieniem mojej szarej rzeczywistości. Gdy czytam nowy rozdział to uśmiech sam wkrada się na moją twarz, a uwierz mi zobaczyć mnie uśmiechniętą to naprawdę żadkość. Historia Shadow i Amy daje wiele do myślenia. Ich losy są dla mnie wyznacznikiem prawdziwej miłości. Dzięki nim po woli uczę się.znaczenia słow ,, kocham Cię". Kiedy wchodze na tego bloga automatycznie odpływam w świat fantazji, marzeń.
    Wiem, że to tylko puste słowa, ale Jus i Amy naprawde uczą mnie jak żyć. Oni są dla mnie przykładem osób, które naprawdę się kochają i chcą być razem mimo przeciwności losu. To tyle, chyba nie mam już nic więcej do powiedzenia. Decyzja należy do Ciebie Audrey, ale pamiętaj my będziemy Cię zawsze wspierać nie zależnie od twojej decyzji.
    Ask: theonewholoveslife

    OdpowiedzUsuń
  18. nie możesz zniechęcać się małą ilością komentarzy, najwidoczniej czytelnicy nie mają Ci nic do zarzucenia :)
    opowiadania super, potrafisz pisać naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem !
    mam nadzieję, że już niedługo poznam dalsze losy Amy i Justina !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Jestes swietna pisarka i dzieląc sie z nami swoim opowiadaniem sprawiasz ze na naszych twarzach pojawia sie uśmiech. Czekamy z cierpliwością na kolejne rozdziały bo wiemy ze nas nie zawiedziesz.
    2. Twoja historia jest inna, niepowtarzalna i co najwazniejsze wyjątkową sloneczko .

    OdpowiedzUsuń
  20. POWINNAŚ dalej pisać, jeśli lubisz to co robić. Wtedy nic nie powinno cię przed tym zatrzymywać, nawet jeśli nie wszyscy zawsze komentują. Patrz na siebie i pisz, jeśli sprawia ci to przyjemność. Poza tym to trochę nie fair zostawiać całego opowiadania bez zakończenia :)
    We wszystkim zdarzają się chwile zwątpienia i wiem, że pisanie to nie jazda po autostradzie, a raczej podróż leśną dróżką rozklekotanym maluchem, ale każdą przeszkodę da się wyminąć. Więc gaz do dechy i czekamy na dalszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Jest to moje ulubione opowiadanie , bardzo ale rto bardzo bardzo kocham czytac te opowiadanie i kocham ciebie za to jaki masz talent do pisania :)
    2. Nie przezylabym bez czytania tego opowiadania :( zawsze bylam z toba i zawsze bede <3 @SmileJustin313

    OdpowiedzUsuń
  22. Audrey, musisz pisać to opowiadanie. Ja po prostu je uwielbiam i chyba się od niego uzależniłam. Ja po prostu umrę bez tego opowiadania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥