wtorek, 10 grudnia 2013

Wasze zdanie

Witajcie Moi Kochani! :) 

Jako, że pierwsza część została już zakończona, przychodzę do Was z czymś nowym.
Podczas pisania z jedną z czytelniczek Shadow, wpadłam na pewien pomysł.
Bardzo mnie ciekawi, co najbardziej wzbudziło w Was ekscytację, płacz, poczucie smutku, radości albo i złości?
Chciałabym, aby każdy, kto tylko może, napisał w komentarzu swoją ulubioną sytuację z emocjami, które wymieniłam wyżej. Może być kilka, nie mówię, że nie :)
Jak pisałam wcześniej, jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi :)
Myślę, że to nie jest zbyt trudne i sporo z Was postanowi podzielić się ze mną jak z innymi swoimi poglądami :)

Czekam,
Audrey ♥

26 komentarzy:

  1. Noooo to tak . Ja tam najbardziej lubie jak Amandzie dzieje się coś złego na oczach Justina ( co ja wam poradze )
    A ze scen podobało mi się jak .. dobra , nie oszukujmy się . Wszystko mi się podobało / @oh_ah_eh_xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Radość-pierwszy pocałunek i ich pierwszy raz ;)
    smutek,płacz a zarazem złość to sytuacja w szpitalu kiedy podejrzewał ją o zdradę i zostawił ją...
    Ogólnie uwielbiałam wszystkie sytuacje w których byli szczęśliwi ♥
    Czekam na II część ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z 1 komentarzem :)
    Chciałabym, żeby było więcej taki akcji, jak na przykład Amandzie dzieje się właśnie coś złego i wtedy Justin wkracza do akcji :)
    I żeby było jak najmniej kłótni!
    A tak, to czekam na II część <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu trudno będzie ;x
    Kocham ich wszystkie dobre chwile , płacze na nich tak jak na tych złych <3
    Czekam na 2 część rybko <3
    @scute4

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak Agata napisała :) oraz w sumie chciałabym właśnie, żeby było więcej akcji, gdzie Justin musi ratować Amandę :)
    tam gdzie są szczęśliwi jest również aww <3

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM czytać moment kiedy Amanda pierwszy raz zobaczyła Justina. Uwielbiam też moment kiedy spotkali się po raz drugi. JESU wszystko mi się podobało ! xx.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi sie podobala scena kiedy shadow byl gdzies gleboko w Justinie a on byl opiekunczy wobec niej a w szczegolnosci podczas ich pierwszego razu..

    ogolnie calosc mi sie podoba i nie moge sie doczekac co bedzie dalej :):)

    @kasiulek981

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężko wybrać bardzo :c jest bardzo dużo scen które mi się bardzo podobały ale najbardziej chyba ich pierwszy raz i ta akcja w szpitalu ♥ can't wait for second part of shadow ajhsjahsjasjk

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wszystkie momenty Justina i Amy....
    Moment na stacji gdzie chłopaki podbiegają od ciała Justina (płakałam)
    Właściwie jak bym miała wymieniać ulubione momenty to bym musiałam opisać całe opowiadanie...
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram komentarz pierwszy . ;D
    Czekam na część II . <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie w 2 dni przeczytałam całego bloga i szczerze? Jest cudowny, o wiele lepszy niż Danger. Nie zaluje, ze na niego weszłam. Epilog? Ostatnia część? Cudowne, podaj mi ktoś prosze chusteczke, bo właśnie dławie się łzami. Chciałabym szczęśliwe zakończenie. Szkoda, ze takich nie ma. W takzdym badz razie kocham Cie za to, ze to piszesz. Do nastepnego xx

    OdpowiedzUsuń
  12. O boziu, ale dałaś zadanie haha No, ale nic, postaram się wypowiedzieć...
    Płacz i smutek wywołała u mnie scena w szpitalu, gdy Justin kazał spadać Amy. Dosłownie się rozbeczałam! Do tego jeszcze ta scena u niej w pokoju, gdzie Justin uciekł zostawiając ją biedną :(( Prócz tych scen to chyba było jeszcze to, gdy... Justin znów zaczął zachowywać się jak Shadow, gdy niemalże nadużył Amy. Chociaż bardziej poczułam obrzydzenie do niego o.O
    Radość i ekscytację, hm... Ich pierwszy pocałunek w sumie :D I kolejny, o. Strasznie mi się to podobało!
    Z co do złości to sceny, gdzie Justin znów pokazał twarz Shadow, gdy kazał spadać Amy już na zawsze, kiedy ojciec nadużywał jej, bidulka :((


    + Blog ten został nominowany do "Liebster Award Blog" http://collision-fanfiction.blogspot.com/p/blog-page_9.html Gratuluję i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nominacje-collisionff.blogspot.com/2013/12/nominacja-1-izia-olesinska.html

      Usuń
  13. Trudno wybrac co mi sie podoba , poniewaz wszystko jest PRZEcudowne! Pierwszy pocalunek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm .. mi się w sumie wszystko podoba :D na prawdę trudno wybrać ..;3
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko bylo genialne ale jalepsze jest jak cos sie dzieje zlego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze kiedy oni jakby się kłócą a później zdaje sobie sprawę z popełnionego błędu głowie to shadow przepraszam poza tym niech im się układa i przed wszystkim dużo akcji. Może niech D znajdzie sobie jakąś dziewczynę i niee wiem!! xd Ale dzięki wielkie że to piszesz bo poprostu ja to kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie ekscytacja :)

    ~whatever.

    OdpowiedzUsuń
  18. początki ich znajomości - wiesz gdy go zobaczyła i zgadzam się z Agatha Bieber c:

    OdpowiedzUsuń
  19. zdziwiło mnie, gdy Amanda coś kręciła z Davem. Byłam rozczarowana zachowaniem Justina, gdy się wyzywal na niej. Kochałam sposób, w jaki później o nią walczył, gdy się już 'obudził' i przejrzal na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochanie całe opowiadanie było cudowne <3 każdy rozdział dostarczał mi wspaniałych emocji i tych dobrych i tych złych. Nie umiem wybrać, ale przez wiekszość scen płakałam na przemian ze złości albo szczęścia ...uwielbiam sceny kiedy w Justinie odzywają się uczucia <3 kocham Ciebie i to opowiadanie
    @monikaswaggy

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początek muszę Ci powiedzieć, że ulubioną sytuacją była tak, kiedy wchodziłaś na „fejsbuczka” i pisałaś-„ Masz ochotę na napisanie kolejnego rozdziału, może mi pomożesz”? :)
    Tak, z pewnością to jedna z moich ulubionych sytuacji.
    Kolejna, to kiedy Justin przyszedł do mieszkania Amy, a ona nie chciała go wpuścić, w tym rozdziale padły piękne słowa- „ Nawet nie wiesz ile emocji kryje się za moją obojętnością”.
    Uwielbiam moment, kiedy Shadow wykorzystuje ciało Amandy, kiedy bezkarnie ją wykorzystuje, aby wyładować swoje emocje.
    Z pewnością chwila, kiedy Justin wyrzekł się swoich emocji i uczuć i dał zapanować Shadow nad swoim ciałem.
    Sytuacja, którą na pewno zapamiętam, to ta na starej stacji benzynowej, kiedy chłopacy znajdują umierającego Justina.
    Zresztą, doskonale wiesz, że mogłabym wymieniać w nieskończoność.
    Elise :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś, bardzo :*
      I widzę, że specjalnie się zalogowałaś! Jestem szczęśliwa, haha :*
      Owszem, ten moment, kiedy Ty tak bardzo się cieszysz, kiedy Ci się pyta, czy nie zechciałabyś mi pomóc z rozdziałem - jest bezcenny :*
      Kocham Cię i nigdzie i nigdy nie znalazłabym lepszej przyjaciółki od Ciebie ♥

      Usuń
    2. owszem, zalogowałam się specjalnie, żebyś widziała, jak bardzo się poświęcam, żeby przypomnieć sobie mail`a i hasło :D to jest koszmarny wysiłek, wrrr :D

      Usuń
  22. Wiem, że to zabrzmi banalnie, ale na serio podobało mi się wszystko!! Jeżeli następna część będzie choć trochę podobnej jakości do tej to ja siedzę na tym blogu do usranej śmierci <33 @WildBieberAir

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ♥